Kent o Inga, LKPG Helena och Filip!

Våra första kommenterare, minsann! Erik och jag skiner ikapp över det faktum att vår blogg redan läses av fler än det totala antalet invånare i Godegård (där alla till på köpet är kriminella på något vis!). Detta skall firas må ni tro...

Nu tänker ni kanske "pompa och ståt", aber nichts! Något sådant kan vi unde ringa omständigheter bjuda på!

Vad vi däremot KAN bjuda på, är några härliga bilder...

Lev gott!



image7
"Mammaa, du vet  Degeers-fors, var ligger det nu igeeen?"

image6
Som sagt, det finns trots allt en och annan fördel med att cykla...

Kommentarer
Postat av: Vivi

cool skylt...
I Europa blir det än värre med skyltarna, be prepared! 8=))

2007-09-20 @ 13:50:08
Postat av: Nina

Jag kommer att med intresse och nöje följa er framfart! Fortsätt med ert goa bloggande och bilder! Lycka till!

2007-09-20 @ 14:45:04
Postat av: Simon Eriksson

Mycket härlig blog, lycka till med äventyret!

2007-09-21 @ 00:16:27
Postat av: David Janzén

Hej mina gamla klasskamrater! Sjukt galenskön idé ni har fått för er. Själv så begraver man sig i matte och kemi hela dagarna på universitetet. Om ni behöver logi/vätskepåfyllning under resans gång/träning till resan står min lägenhet i linköping till ert förfogande. bara att höra av sig! puzzzzZzz hej

2007-09-22 @ 12:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0