Efter lugnet...

...kommer vanligtvis stormen. Gäller det även för Viktor och Erik?

Aber nichts!

Istället kommer tre dagars cykling genom södra Danmarks skogsklädda natur med svampplockning och ja, allt vad naturen må ha att bjuda på...

Det ska bli trevligt tycker vi båda, även om det är med en smula vemod som vi ikväll packar våra rymliga cykelväskor, tvättar oss i armhålan och känner oss så där löjligt tillfreds med livet och jorden och världsutvecklingen, som man bara kan göra på ett enda ställe; Svenska Gustafskyrkan i Köpenhamn!

Ett stort tack till HELA familjen Stoor för den goda maten, det fina rummet och den tid vi trots allt fått tillbringa tillsammans, som en enda Stoor (ordvits!) familj! Ett lite extra stort tack till Marie, som tvättat och vikt våra kläder hela helgen lång!

Tack!

image20
God natt och hejselihejsan, Köpenhamn!

Kommentarer
Postat av: BodeLisus

Hejstihej!! Fint att ni har det bra o blir så ompysslade! Jag saknar er, men okej, mest brodern min... Häromdagen hade jag på mig ditt (läs Viktors)superfräcka linne som jag fick låna som minne. Det var skitstort och extremt hippt på mig..jäää! Superknus till er (det betyder att ni får en stor kram på danska.)Hejhej!!

2007-09-30 @ 22:22:18
Postat av: Vivi

Lycka till!!!

2007-10-01 @ 18:18:55
Postat av: Pappa Pelle

Hallå på er,
Det gör gott att läsa om era bravader! Glöm dock inte att tvätta resten av kroppen (förutom armhålan som redan är ren) när ni når fram till nästa vattenhål. Får ni problem med att behålla det svenska uttalet, nu när ni rör er bland däänske dejjlige piier åu dränger som talar kryptiskt, kan ni ju alltid lyssna på följande länk:
http://www.bodelius.se/viktor/rom/radiorep_26_sept.mp3
Här hörs Viktors väna stämma beskriva det kommande äventyret i en radiointervju från i onsdags. Notera speciellt reportens fina påannons med det gamla örhänget "Alla vägar bär till Rom" med Thory Bernards(tror jag). Cykla vackert !

2007-10-01 @ 18:48:34
Postat av: Adam

Ey grabz! Kul att ni kommit så pass långt! Och när ni ändå är i danmark, kan ni inte bara banka gröten ur halsen på dem? De låter ju så jävla fult.:)

2007-10-01 @ 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0