"Om man skulle ta och tjana en hacka?"

Alla som kanner mig, vet att jag ar svag for pengar i allmanhet, och inkommande pengar i synnerhet. "Sa, varfor inte gora slag i saken?" sa Viktor till en italiensk man i Assisi.

"Bonna serra" svarade mannen artigt.

Sa vad blev da resultatet av denna till synes alldagliga dialog?
Jo, forstar ni; en reklambanner!

Tryck pa grejen har under, sa hoppar det in en krona och sextio sma oren pa mitt lilla konto!



Den miljonte lasaren som trycker pa bannern far en troja med ett haftigt screentryck pa (en bild pa Ranger-4 och Dresden-Gunnar), inte illa va?

Kramar till er alla, samt en stooor men lagom hard kram till mitt nyfodda kusinbarn med foraldrar!
/Viktor

Kommentarer
Postat av: Han som komma skall

tscenare! o att jag undrar om du tjaenar 1,60 var gong jag tryker po bannern? foer du skulle du juh likzom kunna tjaena massor. och eftersom jag tryckt ett x antal ggr so borde su kunna bjuda mig po mat i Rom. puss po er boda

/han den daer

2007-11-06 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0