"Lucas Andersson. Schteek!"

Tänkte att det är likabra att jag skriver ett litet inlägg här. "Kanske är det bäst att jag skriver en bok."

Jag satt nämligen och tittade lite på unosveningsson.se, och kom då på att jag kanske skulle ta en närmare titt på bloggstatistiken för de senaste dagarna..

"Aha, hur såg det ut då?"

Joo, mina damer och herrar, det visade sig att det hade varit ett febrilt besökande på punktering.blogg.se idag, så folk verkar undra huruvida vi landat inom sverigesgränser eller inte.

Slutsats samt rapport:

Igår sade vi "Hejhejdå, chipp och gamla strumpor!" till Rom och satte oss på ett Ryanair-flyg mot Sverige. Klockan 13.20 landade vi på Skavsta och nåra timmar senare satt vi på varsin adress och utvärderade resa med våra paranteser. Trevligt? Minst sagt!


Så, även om det i motalatidning och enligt rykten enbart framgår att vi är någonstans mellan Assisi och Rom, så är vi alltså hemma nu. Jag skriver alltså detta inlägg mest för de själar som går in och tar en fundersam titt här. Ett mer utvärderande inlägg bör vara på ingång inom helgens ramar.






Kvällstips:
För er som "har åldern inne" kan jag tipsa om att det supermoderna och fräcka utestället "Hugos" i motala ikväll kör ett helspäckat club-koncept. Man har enligt säkra källor valt att, för Motalas skull, ikväll hålla en så låg åldersgräns som 16 år. Med snabb matematik finns det alltså människor där födda 1991. Så, har ni inget för er och känner för att gå ut att dansa hela familjen, så bjuder alltså motala torgs ena hörn på en fantastisk möjlighet!

Själva ska jag nog inte dit.


Godafton på er!





Kommentarer
Postat av: Han med körkort OCH mastercard

"Tjena tjejer, har ni sett ett sånt här?" Säger Erik och håller stolt upp sitt körkort inför den små flickorna födda -91. Att han inte planerade att gå dit var då minsann en riktigt usel lögn.

Och som utvärdering, Hugos var roligare än Exposed. Varför? Behöver jag säga mer än dessa ord: nyktra 1 meter och 60 centimeter långa blondiner.

Men det är juh bara vad jag tycker ;}

2007-11-18 @ 13:51:44
Postat av: Vivi

VÄLKOMNA HEM!!!

2007-11-18 @ 15:23:07
Postat av: Anonym

Har ni kommit fram än eller?

2009-02-08 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0